Pagini

miercuri, 18 decembrie 2013

Avertisment pentru creştini!

Avertisment pentru Creştini! 
(scrisă prin îndemn de Sus de către preot paroh Radu Reja)

Scriu aceste rânduri cu Încredinţare şi Binecuvântare de Sus.

De mic copil, am primit misiune de la Hristos, în vis, cel puţin aşa îmi amintesc, sau chiar în mod real. A venit şi mi-a oferit slujire, marea preoţie, prin dăruire şi iubire. Începând de atunci am avut vise şi vedenii şi, se pare, două ridicări în duh

Astăzi sunt multe glasuri ale Bisericii, care încearcă să arate că visele sunt toate de la diavol şi nu este permis a ţine cont de ele, darămite să le interpretăm sau să considerăm că ni s-a transmis un mesaj prin ele. Este foarte adevărat că avem vise de la cel rău, dar avem şi de la Dumnezeu

Putem să amintim de Iosif, fiul lui Iacov, care datorită iubirii de Dumnezeu, a tălmăcit visele celor doi din închisoare, acestea adeverindu-se în scurt timp. De asemenea, toate călătoriile dreptului Iosif au fost coordonate prin vise. 

Cei care îndrumă pe creştini să nu creadă în vise, o fac spre a nu cădea în păcat, precum s-ar întâmpla la foarte mulţi necredincioşi, însă acela care este plin de iubire, care îl cunoaşte pe Dumnezeu, îi vorbeşte şi îl iubeşte, primeşte în vis ceea ce Dumnezeu vrea să îi descopere, fiindu-i ca un film al unor rele întâmplări viitoare ce pot fi evitate parţial sau total prin Rugăciune. De aceea, cel întărit în credinţă poate să se ghideze după vise, în timp ce cel care bâjbâie în întunericul neştiinţei şi al neiubirii, ar fi bine să şi le scoată din memorie. 

În urmă cu ceva timp am primit un vis de la Dumnezeu, spre a avertiza oamenii să se întoarcă la adevărata credinţă şi să nu mai continue pe un teren alunecos, care ar putea să îi aducă la pierzanie. Am încercat să îl public atunci, dar am fost refuzat, pentru prima dată în viaţa mea, spre a nu fi interpretări greşite.

Acum trei zile am avut din nou un vis, în care Dumnezeu, parcă m-a dus în Duh în rai şi mi-a arătat frumuseţile acestuia, poruncindu-mi să fac acea Atentionare spre reîntoarcerea la El.

Atunci când încălcăm legea circulaţiei primim un avertisment, o amendă, sau, mai grav, putem ajunge chiar şi în închisoare. În Biserică, preoţilor care greşesc, arhiereul le trimite avertisment spre îndreptare. Acum, mai mult decât oricând, avem nevoie de un canon, ceea ce înseamnă îndreptare. 

Iisus a zis ,,Privegheaţi şi vă rugaţi căci nu ştiţi nici ziua, nici ceasul când va veni Fiul Omului.'' 

Astăzi suntem prinşi în ghearele demonului care ne mănâncă până şi timpul, astfel subţiind mult rândurile creştinilor, cu adevarat, încât ,,Dumnezeu va scurta zilele acestora spre a se putea mântui". Vedem cum, timpul fizic, pare a fi foarte grăbit sau ciontit şi deci mai scurt ca înainte vreme. 

Şi atunci? Ce-i de făcut? ne întrebăm şi noi, precum au fost întrebaţi şi apostolii.

Vom rosti împreună cu Iisus: ,,Pocăiţi-vă!'', adică faceți metanoia, căiți-vă de păcate și întoarceți-vă înlăuntrul vostru, cercetați-vă și aduceți jertfă Domnului iubirea voastră, prin lepădare de cel rău și prin despătimire, spre a ne întoarce cu adevărat la Dumnezeu. Căci El a zis ,,nu voiesc moartea păcătosului ci ca să se intoarcă și să fie viu''.

Acum, timpul nu mai are rabdare, vrea să dispară cât mai repede cu putință. Să-l facem să iși prelungească șederea

Cum? 

Prin post și Rugăciune. Să ne unim în Iubire și întru Dumnezeu, să alungăm deznădejdile și tristețile noastre și să păstrăm în suflet și pe obrajii noștri ,,lacrima pedagogică a Mântuitorului'' (O. Clement). 

În ultima vreme, mulţi dintre creştini şi din cei aleşi spre propovăduire, au uitat adevarata misiune aceea de a fi ostaş al lui Hristos şi a lupta pentru Adevăr, conducând poporul spre scopul vieţii noastre pământeşti: Mântuirea.

Dumnezeu suferă, de abia mai rabdă pentru noi, iar noi nu-L băgăm în seamă. Episcopii și preoții corupți sunt momeala diavolului, executanți fideli ai planului luceferic a lui Satan, însă există și destui arhierei și preoți care au rămas în mintea lui Hristos și "care ar fi în stare să meargă până la martiraj.". El ne avertizează că oricând ar putea fi o cumpănă. Să ne unim spre a putea alege viața! Preoți, să facem rugăciuni toată ziua, să lăsăm cele lumești, să nu fim formaliști, să unim în jurul nostru creștinii și să facem zidul nădejdii invincibil prin iubire și credință. 

În toată viața mea, începand de la șapte ani am avut vise, ca niște filme cu marile evenimente pe care urma să le trăiesc. Încă de pe atunci, în repetate rânduri, mi se dezvăluia dacă urma să trec bine, mai puțin bine sau chiar foarte rău. Unele dintre acestea vizau pe apropiații mei spre a-i avertiza de anumite aspecte dramatice sau chiar tragice, din viețile lor. Cei care mi-au dat ascultare și au luat în serios, cele ce le-am spus, au trecut mai ușor prin aceste incercări, în timp ce aceia care au luat in derâdere, cele ce le-am spus, au suportat consecințele neascultării.

Primul vis, avut la șapte ani, a fost chemarea lui Iisus spre preoția pe care mi-o va oferi mai târziu. Am primit-o cu multă bucurie, se făcea că stau într-o încăpere luminoasă pe un scaun cu faţa către uşă şi, deodată, deschizând uşa, a venit Iisus la mine şi mi-a propus să-mi taie gâtul, pentru el, cu o sabie lucitoare avută în mâna dreaptă. I-am permis şi a început să-l taie. Cu cât înainta, cu atât era mai fericit. Pe la jumătate m-a întrebat dacă doresc să continue sau nu, i-am răspuns hotărât: "DA". 

Azi dimineață, orele șapte L-am vazut o clipă pe Dumnezeu în vis, era foarte supărat, spunându-mi că motivația este răstignirea Fiului Său a doua oară. Apoi L-am văzut pe Iisus legat și înconjurat de oamenii Legii, îmbrăcați în haine închise la culoare înspre afară și mai deschise direct pe corp. Un şuvoi mare de sânge îi curgea din inimă. Era foarte trist şi mi-a spus să-i avertizez pe oameni că nu este buna dorinţa lor de a-L răstigni din nou, dovadă că El doreşte să fim salvaţi. De asemenea, să nu fie speriaţi, nici pentru 21 Decembrie, nici pentru alte dăţi, deoarece nimeni nu ştie când va fi sfârşitul real al Pamântului. Numai singur Dumnezeu ştie.

În Grecia sunt şapte rugători secreţi, iar în România, nouă, care susţin lumea, aşa cum este acum şi doresc o transformare a ei in bine. Nu reîntoarcerea în neant! 

Este o avertizare pentru toţi spre a ne schimba viaţa prin post şi rugăciune. Dacă, într-adevăr, vor fi săptămâni de post şi închinăciune, sunt convins că "Mânia lui Dumnezeu" nu se va revărsa asupra noastră, decât într-o mică măsură, doar spre îndreptarea noastră. 

Fac acest apel la toţi oamenii care cred în Dumnezeu, mai ales la preoţi ca "Duhul Trândăvirii şi al Grăirii în Deşert" să-l indepărteze, spre a merge pe "calea cea strâmtă, care duce la mântuire". 

Să nu-L mai batem! Să nu-L mai chinuim! Să nu-L mai rănim în inimă şi să ne deschidem spre El!

Ar fi necesar să se scufunde un oraş sau două, ca-n Sodoma sau Gomora? O ţară sau două, spre a ne reîntoarce la adevărata credinţă? Sunt mulţi care spun că Dumnezeu este rău dacă va permite cataclisme de proporţii, unde mor copiii nevinovaţi.

Dar cine-i condamnă la moarte? Dumnezeu? 

Sau noi? Noi, care maturi fiind, nu ne rugăm pentru îndepărtarea răului ci, din contră, îl dospim, îl creştem spre a prinde şi mai multă putere. Azi planeta se razbună pe răul pe care noi l-am facut şi-l facem! Să căutăm să avem mai multă iubire unul faţă de celălalt, căci, nu Dumnezeu îşi omoară copiii sau pe cei nevinovaţi ci noi, părinţii, facem pruncucidere prin răutatea şi necredinţa noastră. 

Mesajul Divin este: "Iubiţi-vă unii pe alţii precum şi Eu v-am iubit" căci Hristos "s-ar coborî în iad şi pentru un păcătos ca să-l salveze" 

Iisus a zis: "Căutaţi Împărăţia Lui Dumnezeu şi toate celelalte se vor adăuga vouă" şi atunci, nu trebuie să ne speriem de ceea ce scrie în Apocalipsă, că va veni vremea "când soarele se va întuneca şi luna nu va mai da puterea sa şi puterile cereşti vor cădea", căci Dumnezeu ne va trece peste orice răutate.

Lăsand grijile lumeşti, unindu-ne întru Domnul Nostru Iisus Hristos, vom avea mereu cu noi pe Iisus salvatorul, iubitorul şi semănătorul iubirii mântuitoare şi a păcii de care avem nevoie, mai ales acum când el se naşte, renăscând astfel şi noi cu el întru bucurie, după cum au spus îngerii: "Bucuraţi-vă!" în viaţa aceasta şi în cea viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu