Pagini

marți, 17 decembrie 2013

Rugăciunea Sfântului Arsenie

                          Rugăciunea Sfântului Arsenie


Sfinte Arsenie, îţi vorbesc eu, netrebnicul, eu, cel mai puţin vrednic, eu în care virtuţile nu prind rădăcină, ci doar cele rele. Îţi aduc din puţinul meu plin pe care l-am golit în timpul răzmeriţei mele împotriva lui Iisus, o mică rugăciune a iubirii tale.

Să nu crezi diavolul care mă aţâţă. Să nu asculţi vocea care mă depărtează de tine şi-mi spune să nu te iubesc, să nu mă rog ţie, că eşti doar om. Dar tu prin râvna ta te-ai îndumnezeit şi ai adus bucatele
nemuririi la gura păcătosului, adică a mea.

Am să vin la tine pe raza soarelui care ajunge mereu la Soarele Hristos. Nu o să mă topesc de subţierea platoşei mele care este ciuruită de săgeţile otrăvite dinlăuntrul meu şi din afară.

Scapă-mă şi roagă-te pentru mine, cel fără rugăciunea cea adevărată.
Scapă-mă şi nu uita că am scăpat în viaţă prin rugăciunile tale adresate lui Iisus Hristos.
Nici o rugăciune nu ai lepădat, fiind eu mocirlă şi mâl.

Ci tu eşti ţinta care mă duce la veşnicia mântuitoare Iisus Hristos în veci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu